Koszt profesjonalnego marketingu i reklamy może się często wydawać wysoki, ale gdy zestawi się go z kosztem źle stworzonej strategii marketingowej lub kampanii reklamowej, staje się on śmiesznie niski. Marketing jest bowiem jednym z najważniejszych obszarów działania firmy i jeśli nie działa - firma może mieć (a nawet: prawdopodobnie będzie miała) duże problemy z przekonaniem potencjalnych klientów do zakupu jej towarów lub usług. To dlatego nie warto oszczędzać na usługach takich jak profesjonalny biznesplan czy copywriting. Cena takich profesjonalnych usług powinna być porównywana z kosztem, jaki firma poniesie, gdy zleci ich wykonanie nie specjalistom, tylko amatorom.
Ile kosztuje copywriting?
Copywriting jest usługą, która musi być mocno dopasowana do klienta. Tylko wtedy, gdy copywriter dokładnie pozna to, co mają sprzedać stworzone przez niego teksty, tworzenie treści może mieć sens.
To dlatego nie istnieje jeden uniwersalny cennik takich usług. Każda realizacja wyceniana jest indywidualnie, a cena zależna jest od wielu czynników, m.in.:
- od rodzaju treści, która ma być stworzona - treści na bloga wycenia się na podstawie stawki za tysiąc znaków ze spacjami, ale hasło reklamowe - od ilości kreatywnej energii, jaką copywriter musi włożyć w zrealizowanie zamówienia
- od tematyki - jeśli wymaga ona dłuższego zapoznania się, cena usługi będzie wyższa
- długości tekstu - choć nie zawsze krótsze teksty są tańsze niż dłuższe
- od długości współpracy z danym klientem
Te i inne czynniki są inne w każdym zleceniu.
Jak poznać wycenę usługi copywritingu, którą firma chce zlecić?
Aby otrzymać wycenę, należy zgłosić się do copywritera, na przykład pod adresem copywriter.pl i omówić z nim zlecenie, które ma zostać zrealizowane. Profesjonalny i doświadczony copywriter poświęci swój czas, aby poznać oczekiwania klienta i dopiero po zapoznaniu się z nimi - zaproponuje swoją cenę. Ten sposób, wymagający poświęcenia nieco czasu, zarówno od zleceniodawcy, jak i copywritera, daje najlepsze rezultaty, ponieważ pozwala usługobiorcy jak najlepiej dopasować swoją ofertę do oczekiwań klienta. Stąd właśnie bierze się jakość, czyli profesjonalny i skuteczny marketingowo efekt końcowy.
Firmy według kategorii
Usługi remontowo-budowlane
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Katalog produktów i usług dla każdego
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Transport dla Ciebie i firmy
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Baza kursów i szkoleń
Hodowla i rolnictwo
Baza organizacji i stowarzyszeń
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem